Sjal av restgarner nr 2

Det är tur att K ger en trogna läsare fina inlägg eftersom jag har lyst med min frånvaro den sista tiden. Vi har nämligen köpt ett radhus som håller på att byggas så det har varit många kvällar sittandes med planritningen och funderingar kring rumsdelning, kakel och kök. Jag förstår att man kan bli utbränd av att bygga hus med alla dessa val. Tur är att vi köper ett " färdigt koncept" och att vi håller oss mest till standard men det är alldeles tillräckligt med val och beslut för oss. Men nu är det lite lugnare så nu kanske det blir lite mera pyssel här hemma.



Jag har iallafall stickat en till sjal till syster av restgarner. Lite mindre saker att packa inför flytten. Denna gång blandade jag olika garn kvalitéer i sjalen och det blev fint..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Den blev ju görfin!! Tack för igår, det var trevligt.

    SvaraRadera
  2. Ny mannekäng ser jag i finfin sjal!kram Jenny GP

    SvaraRadera