Gömt är glömt...

Visst är det härligt att städa och slänga men på vissa ställen känns det ibland omöjligt att hålla snyggt. Detta är ett sånt ställe hemma hos oss. Men tänk vad mycket ett draperi kan göra för det första intrycket.


( före och efter)

Tyget fanns i en påse med stuvbitar och inte så små bitar heller på IKEA. Perfekt att köpa en sån påse när man har svårt att bestämma sig. Detta tyg hade jag inte valt om jag inte hade sett det upphängt men jag tycker att var väldigt passade här och trevligt med lite Norrlandsmotiv.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Jag älskar det tyget (och det mesta Lotta Kühlhorn gör). Men jag har inget bra ställe att ha det på. Draperi var snyggt!

    SvaraRadera
  2. Å vad fint det blev! Jättefint tyg!

    SvaraRadera
  3. Läge att skicka lite bilder och reklamtext till IKEA? ;0) Kram Jenny GP

    SvaraRadera