Uppfräschning

Egentligen är det dumt att man lägger dyra pengar på att köpa snygga Ittala-vaser och Orrefors-glas som man använder väldigt sällan. Det är ju snarare vardagssakerna som man ser på och använder ofta man borde satsa pengar på. Så man har fina saker man verkligen gillar.

Vårt duschdraperi hade några år på nacken och var allt annat än fräscht. Och när jag rekat stan efter ett snyggt och billigt (jag är MYCKET kräsen när det gäller duschdraperier) men inte hittat nåt bestämde jag att vi skulle få köpa ett snyggt och dyrt draperi eftersom vi faktiskt använder och tittar på det där draperiet varje dag. Och vi enades om ett av mina favoritmotiv. Så här blev det:

Före:
Efter:

3 kommentarer:

  1. Vem var det som hade en teori om när toalocket skulle vara stängt? Nytt draperi och fotografering kräver locket på:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt och passar utmärkt!
    Trevlig helg på er.

    SvaraRadera
  3. Många saker i hemmet bryr jag mig om, vissa alldeles för mycket. Fast om det är bättre om toalocket är uppfällt eller stängt har jag faktiskt aldrig reflekterat över. Bryr mig inte det minsta. :)

    SvaraRadera